0

 zgłoszeń  

pełny etat

Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)

pracodawca Contact Center Sp. z o.o. / Warszawa

Oferujemy: Umowa o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Pakiet benefitów Pracę w godzinach standardowych biznesowych Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy Praca dla prestiżowego koncernu – światowego lidera z branży automotive Oczekiwania: Znajomość systemów doboru części dla marek Fiat, Jeep Znajomość branży automotive Zorientowanie na klienta Chęć rozwoju i duża motywacja Znajomość obsługi komputera Mile widziane: Znajomość systemu CSPS będzie atutem Znajomość systemu Service Box będzie atut…
  • Zatrudnienie: pełny etat
  • Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
  • Pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.


« Wróć do strony głównej kategorii
Jeżeli oferta wzbudza zastrzeżenia -> Zgłoś nadużycie!   
Opublikowano 19-03-2023