Regulamin portalu pracy Portal-Pracy.pl

Regulamin portalu pracy - Portal-Pracy.pl

Osoby (podmioty) dodające ogłoszenia na portalu pracy - Portal-Pracy.pl akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

Dodanie oferty pracy, bądź ogłoszenia dotyczącego poszukiwania pracy jest bezpłatne.

Wpisy niezgodne z obowiązującym prawem, bądź też naruszające dobre obyczaje lub dobra osobiste osób trzecich nie będą publikowane  lub zostaną usunięte z serwisu.

Administrator to osoba wykonująca prace związane z moderacją oraz utrzymaniem niniejszego serwisu, działająca na rzecz właściciela.

Każdy pierwszy wpis dodany z danego adresu email jest moderowany i sprawdzany przez administratora, dopiero po pozytywnym zaakceptowaniu zostanie on opublikowany w serwisie, a następne ogłoszenia z tego emaila zostaną opublikowane automatycznie.

Maksymalny czas moderacji ogłoszenia to 48 godzin, jednak zazwyczaj jest to 1 godzina.

Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia ogłoszenia w uzasadnionych przypadkach bez podania przyczyny.

Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści ogłoszeń w przypadku napotkanych błędów stylistycznych, słownych tzw. literówek itp.

Właściciel portalu Portal-Pracy.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu.

Właściciel zastrzega sobie prawo do korzystania z adresów email zamieszczonych w niniejszym serwisie znajdującym się pod adresem Portal-Pracy.pl w celach marketingowych i komercyjnych.

Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na portalu pracy znajdującym się pod adresem internetowym Portal-Pracy.pl.